Ev Telefonu

Ev telefonunu Telus’dan al veya sabit hattını numaran değişmeden Telus’a taşı, internet teknolojisiyle avantajlı fiyatlarla konuş! Üstelik sabit ücret ödemeden, sadece konuştuğun kadar öde!

 

Sıkça Sorulan Sorular

  1. 1
    Telus Ev Telefonu Hizmeti nedir?

    Telus Ev Telefonu Hizmeti, internet üzerinden avantajlı fiyatlarla görüşme yapmanızı sağlayan sabit telefon hizmetidir. Ev telefonunuzu Telus kalitesine taşımak için Telus Müşteri Hizmetlerini arayabilir, numaranızı kolayca Telus’a taşıyabilirsiniz. Numara taşıma işlemi tamamlandıktan sonra, telefonunuzu Telus tarafından temin edilen mevcut fiber ya da adsl modeminize kolayca bağlayarak dilediğinizle konuşabilirsiniz.

  2. 2
    Telus’dan telefon hizmeti almak istedğimde Türk Telekom bana faturalama yapacak mı?

    Hayır, hattınızın Telus’a geçişinden sonra tüm faturalama Telus tarafından yapılmaktadır. Türk Telekom, size geçiş öncesine ait (varsa) alacaklarına ilişkin tutarı tek sefer için faturalayabilir.

  3. 3
    Telefon müşterisi olmak için hat sahibi dışında biri işlem yapılabilir mi?

    Telefon müşterisi olmak için hat sahibinin imzası ile evrakların düzenlenmesi ve onayı gerekmektedir. Hat sahibi dışında ki talepler Telus tarafından onaylanmamaktadır.

  4. 4
    Telefon işlemleri tamamlanana kadar hattımda kesinti olacak mıdır?

    Telefon aktivasyonu sırasında yaşanacak hizmet kesintisi süresi en fazla 1 (bir) saattir.

  5. 5
    Faturam ne zaman gelir? Ödemesini nasıl yapabilirim?

    Ev Telefonu hizmeti ön faturalamalı bir hizmettir. Her ayın 1’inde o ayın sonuna kadar alacağınız hizmetin faturası adınıza düzenlenir. Abonelik yeni başladığında, bir sonraki ayın ilk gününde düzenlenen ilk faturanızda, gelecek ayın ücretinin yanında, üyelik başlangıcından itibaren, ayın başına kadar olan kısmi bölüm de faturanıza kısmi bedel olarak yansıtılır. İlk faturanızda ayrıca (varsa) aktivasyon bedeli yer alır. Eğer üyeliğiniz limitli/kotalı bir üyelik tipi ise, ay içerisindeki kota aşım ücretleriniz de faturanıza yansıtılır.

    Faturanızın son ödeme tarihi sağ üst köşedeki online işlemler menüsünde bulunan fatura bilgileri bölümünde yer alır. Telus Ev Telefonu aboneliğinize ait ödemeleri kredi kartı ve banka havalesi yolu ile yapabilirsiniz. Ödeme kanalları için tıklayınız.

    Online İşlemler bölümü üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizi girerek de fatura ödemenizi online olarak yapabilirsiniz. 

    Fatura bilgilerinizi ve hesabınız ile ilgili daha birçok işlemi,
    1. 0 850 602 0 222  numaralı Telus Müşteri Hizmetleri’ni aradığınızda ulaşacağınız sesli yanıt sistemine telefon numaranızı tuşlayarak,
    2. 0 850 602 0 222  numaralı Telus Müşteri Hizmetleri’ni aradığınızda Müşteri Temsilcimizle görüşerek,
    3. Online İşlemler bölümü üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizi girerek, 
    4. Her fatura döneminde e-posta adresinize gönderilen e-arşiv faturanız üzerinden öğrenebilirsiniz.

  6. 6
    Telus Ev Telefonu aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum, ne yapabilirim?

    Telus Müşteri Hizmetlerini (0850 602 0 222) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini 0212 901 0 442 numaralı faksa göndererek yapabilirsiniz.

    Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Hem dilekçeniz işleme alındığında hem de iptal işlemlerinizle ilgili adımlarda size de bilgilendirme yapılacaktır. İptal talep dilekçeniz bize ulaştıktan sonraki 7 gün içerisinde iptal işlemlerinizi tamamlama yükümlülüğümüz olduğu için, ileri tarihli iptal taleplerinizi işleme alamamaktayız.

NASIL BAŞVURABİLİRİM ?