ADSL İnternet

16 Mbps’ye varan hızlarla internette doyasıya gez! Dilersen, Telus ADSL’in sunduğu avantajlı modem ve sabit hat kampanyalarından faydalan.

 

 

Sıkça Sorulan Sorular

  1. 1
    ADSL İnternet nedir?

    Telus ADSL hizmetiyle 16 Mbps’ye varan hızlara ulaşabilir, mesajlaşma, eğlence ve dosya paylaşımı gibi işlemlerini hızlıca gerçekleştirebilirsin. Telus’ın sunduğu avantajlı modem seçenekleri ile internete bağlanırken, sabit hattın ile telefon görüşmesi yapabilirsin. Yüksek hızda kesintisiz internet erişimi Telus ADSL’de!​

  2. 2
    ADSL İnternet abonesi olabilmem için sabit telefon abonesi olmam şart mı?

    Hayır. Aynı anda hem sabit telefon hem de ADSL İnternet abonesi olabilirsiniz. Dilerseniz, numaranızı Telus’a taşıyabilir, böylelikle hem Telus Sabit Telefon Hizmeti’nin indirimli paketlerinden yararlanarak konuşma giderlerinizi düşürür, hem de ADSL İnternet hizmetiniz ile telefon hizmetini tek faturada görüntüleme ve ödeme kolaylığından yararlanabilirsiniz.

  3. 3
    Faturam ne zaman gelir? Ödemesini nasıl yapabilirim?

    ADSL İnternet hizmeti ön faturalamalı bir hizmettir. Her ayın 1’inde o ayın sonuna kadar alacağınız hizmetin faturası adınıza düzenlenir. Abonelik yeni başladığında, bir sonraki ayın ilk gününde düzenlenen ilk faturanızda, gelecek ayın ücretinin yanında, üyelik başlangıcından itibaren, ayın başına kadar olan kısmi bölüm de faturanıza kısmi bedel olarak yansıtılır. İlk faturanızda ayrıca (varsa) aktivasyon bedeli yer alır. Eğer üyeliğiniz limitli/kotalı bir üyelik tipi ise, ay içerisindeki kota aşım ücretleriniz de faturanıza yansıtılır.

    Faturanızın son ödeme tarihi sağ üst köşedeki online işlemler menüsünde bulunan fatura bilgileri bölümünde yer alır. Bireysel ADSL İnternet aboneliğinize ait ödemeleri kredi kartı ve banka havalesi yolu ile yapabilirsiniz. Ödeme kanalları için tıklayınız.

    Online İşlemler bölümü üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizi girerek de fatura ödemenizi online olarak yapabilirsiniz. 

    Fatura bilgilerinizi ve hesabınız ile ilgili daha birçok işlemi,
    1. 0 850 602 0 222  numaralı Telus Müşteri Hizmetleri’ni aradığınızda ulaşacağınız sesli yanıt sistemine telefon numaranızı tuşlayarak,
    2. 0 850 602 0 222  numaralı Telus Müşteri Hizmetleri’ni aradığınızda Müşteri Temsilcimizle görüşerek,
    3. Online İşlemler bölümü üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizi girerek, 
    4. Her fatura döneminde e-posta adresinize gönderilen e-arşiv faturanız üzerinden öğrenebilirsiniz.

NASIL BAŞVURABİLİRİM ?